Pilates

Trening całego ciała, który wzmacnia, rozciąga i uelastycznia mięśnie przy relaksującej muzyce w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy.

 

Zdrowy kręgosłup

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

 

Stretching

Ćwiczenia rozciągające wszystkie partie mięśniowe, prowadzone przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Poprzez rozciąganie zwiększamy elastyczność mięśni, a tym samym zwiększamy komfort naszego życia oraz przygotowujemy ciało do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Spokojna, klimatyczna muzyka wprowadza nas w stan odprężenia i wyciszenia. Zajęcia polecane dla wszystkich.

 

Fit Ball

Ćwiczenia z piłką o średnicy 55-75 cm. Należą do grupy ćwiczeń równoważnych, wzmacniających mięśnie posturalne, które odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy. Dzięki piłce stawy, a w szczególność kręgosłup, są w mniejszym stopniu narażone na obciążenie. Ćwiczenia pozwalają zadbać o smuklejszą i silniejszą sylwetkę. Są również doskonałe dla osób posiadających problemy z kręgosłupem. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

 

Fat Burning Dance

Zajęcia choreograficzne. Jak sama nazwa wskazuje, zajęcia te są idealne na szybką redukcję nadmiaru tkanki tłuszczowej. To taneczna forma aerobiku, gdzie przy energicznej muzyce nie tylko wprowadzamy się w świetny nastrój, ale również możemy doskonale wymodelować swoją sylwetkę – głównie brzuch, uda i pośladki.

 

Power step

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe, składające się z części cardio oraz części wzmacniającej z użyciem stepu.

 

Tbc

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka, również z wykorzystaniem stepu. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć.

 

 

Płaski brzuch

Efektem zajęć jest uzyskanie płaskiego brzucha, wąskiej talii i wyprostowanej postawy. Ćwiczenia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej, składające się z części cardio o średniej intensywności połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie brzucha oraz mięśnie posturalne także z wykorzystaniem przyborów takich jak stepy, piłki, hantle, rollery.

 

Power Pump

Power Pump to trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi. Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Power Pump przypomina trening interwałowy, gdyż przerwy między ćwiczeniami są stosunkowo krótkie.

 

Shape

Zajęcia o charakterze wzmacniającym, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacniają i rzeźbią najważniejsze grupy mięśniowe: plecy, brzuch, nogi i ramiona, wykorzystując przy tym m.in: hantle, piłki, rollery.

 

Combat Tomba

Trening ukierunkowany jest na polepszenie ogólnej sprawności fizycznej poprzez wzmocnienie poszczególnych cech motorycznych (siły, szybkośći, wytrzymałości, gibkości i koordynacji ruchowej) oraz utratę zbędnej tkanki tłuszczowej. Dzięki technikom bokserskim i inspiracjom z innych sztuk walki ćwiczenia przyjmują użyteczną formę przygotowania fizycznego. Dodatkowo duży nacisk kładziony jest na relaks i rozciąganie.

Combat Defense Samoobrona dla Pań

Trening służący poprawie bezpieczeństwa kobiet, które znalazły się w różnych zagrażających ich życiu lub zdrowiu sytuacjach. Instruktor uczy zasad zachowania się i walki z agresywnym napastnikiem, wykorzystującym gołe ręce oraz niebezpieczne narzędzia typu nóż, pałka, pistolet i inne. Ponadto ćwiczące dowiadują się jak mogą działać potencjalni agresorzy, jakie sytuacje wykorzystują, a także dlaczego i jak kobiety stają się ofiarami ich ataków.

 

Zumba

Inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka tworzą niepowtarzalną atmosferę na zajęciach. Rytmy takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba, taniec brzucha porywają do zabawy. Zajęcia dla osób lubiących taniec i świetną zabawę.

 

Zumba Kids

Zajęcia dla dzieci łączące w sobie elementy fitnessu i tańca. To nie tylko świetna zabawa, ale i doskonały sposób na rozwijanie pracy mózgu – wpływa przede wszystkim się na kreatywność, koordynację oraz pamięć. Zajęcia te promują zdrowy tryb życia u dzieci, uczą ich współpracy, szacunku i odpowiedzialności. Mają doskonały wpływ na prawidłowy rozwój zdolności motorycznych, a także są świetną alternatywą na spędzanie czasu wolnego poza szkolnymi obowiązkami.

 

Indoor Cycling

Zajęcia grupowe polegające na dynamicznej jeździe na specjalnym rowerze Tomahawk przy motywującej muzyce pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Grupa pedałuje na rowerach stacjonarnych w pozycjach siedzących i stojących w zróżnicowanym tempie i z różnym obciążeniem. Trening łączy w sobie podstawowe ruchy wykonywane przez kolarzy ze świadomym oddychaniem i treningiem układu krążenia w zakresie określonego wydatku energetycznego. Każda lekcja kończy się chwilą relaksu i rozciąganiem. Jej efektem jest lepsze zdrowie, samopoczucie i piękniejszy wygląd.

 

Indoor Triathlon

Zajęcia dedykowane osobom przygotowującym się do startów w zawodach triathlonowych, kolarzy szosowych i MTB, wioślarzy, maratończyków oraz pasjonatów sportów wytrzymałościowych. Trening ten trwa 90 min i składa się z trzech części: jazdy na ergometrze wioślarskim, jazdy na rowerze stacjonarnym oraz biegu na hali. Każda część trwa 30 min.