Workout Of the Day – skrót z angielskiego, oznaczający nic innego jak „Ćwiczenie dnia”.

WOD to codzienna rozpiska ćwiczeń do wykonania na dany dzień, czyli takie sportowe „Szef kuchni poleca”. Nasi instruktorzy zadbają o to, aby każdego dnia, poprzez wykonywanie innego zestawu ćwiczeń, można było najlepiej rozwijać i wzmacniać swoje ciało. Dzięki temu nie musisz się martwić brakiem znajomości różnorodnych ćwiczeń, ani szukać gotowych zestawów samodzielnie.

Po prostu: przyjdź i ćwicz!

Cross training

Trening grupowy podzielony na stacje. Trening przeznaczony jest dla wszystkich. Poprawia kondycję, siłę oraz wytrzymałość mięśni. Zajęcia rozpoczynają się intensywną rozgrzewka ok 10 min potem wykonywane są poszczególne ćwiczenia angażujące całe ciało (stacje) wykonywane przez określony czas.

Cross  Training:
– wzmocnienie mięśni oraz stawów (zabezpiecza przed kontuzjami i urazami)
– poprawia wydolność tlenową, siłę i wytrzymałość
– poprawia gibkość
– uczy koordynacji ruchowej
– wzmacnia włókna mięśniowe

 

Cross training beginners

Trening przeznaczony dla osób początkujących, wprowadzający w prawidłową technikę wykonywania ćwiczeń. Jest mniej intensywny niż w grupie zaawansowanej, są dłuższe przerwy między ćwiczeniami oraz wykonywana jest mniejsza ilość powtórzeń.

Uczymy się na tym treningu prawidłowej postawy, mechaniki i techniki ruchu.

 

Mobility

Mobility & Stretching Mobility to forma treningu znana niemal każdemu, kto miał styczność z CrossFitem.

Stretching, czyli rozciąganie to z kolei, ze względu na uniwersalność, podstawa uprawiania jakiegokolwiek sportu. Połączenie powyższych form treningu to nie tylko idealne zajęcia uzupełniające plan treningowy ale i osobna jednostka treningowa wpływająca na całe ciało.

Zajęcia Mobility & Stretching mają podwójne działanie. Z jednej strony zwiększają mobilność i zakres ruchów, co znacząco wpływa na poprawę rezultatów treningowych. Z drugiej natomiast, zwiększają elastyczność ścięgien i więzadeł, rozluźniają ciało po ciężkim treningu i znacząco zmniejszają ryzyko kontuzji.

Udział w zajęciach rekomendowany jest na każdym poziomie zaawansowania i w każdym wieku. Praca nad mobilnością nie tylko poprawia wyniki sportowe i jakość życia, ale ułatwia też wykonywanie codziennych czynności